Uloga Igranje Žanr Bug Kupnja Revive Spellspire Hack Najnoviji Inačici 142

Revive Hack Najnoviji inačici 142 Spellspire

 

 

Publishers 10tons Ltd Spellspire hack generator

 

Inačica = 1.0.8
notices = Ako ste u RPG-u i cijenite igre riječima, ovo je strašna mala igra. Prošlo je mnogo godina otkako sam zapravo imao igru ​​s kojom sam osjetio potrebu da se "prijavim" na telefon. Neki ljudi su se žalili na vrijeme na vašem punjenju života ... Zapravo mi se sviđa LOT - čini se da neću igrati predugo za vrijeme sjedenja, ali mi daje razlog da nastavim igrati. Volio bih da su imali verziju u kojoj ste uplatili novac kako ne biste morali raditi s oglasima. Ja bih platiti prilično pristojan iznos pravo od šišmiša za ovu opciju (premještanje na plaćeni app, a ne besplatno). Da, svaka kupnja oslobađa glavne oglase, ali još uvijek trebate gledati kako biste dobili bolja pisma za tri kruga ili da biste dobili postotak više zlata na kraju razine. To je, rekao je, veliki umjetnički stil i animacije, oštre zvučne efekte i lijep soundtrack. Sve u svemu, super zabavno! Prilično sam ovisan o tome!
Prsa od 100.000 zlata
2016-04-13
Podnaslov = Riječi su čarobne
creator = 10tons doo
35,51 MB

 

 

 

Allmänt | |
Upp